Foglalási szabályzat
HÁZIREND
A házirend szabályai minden személyre vonatkoznak, akik az üzletben tartózkodnak. A szalon etikett, az időpont lefoglalásával a kezelés igénybevételével, automatikusan elfogadásra kerül minden vendég számára!
Vendégeink az üzletben, a zavartalan munka és a többi vendég nyugalmának biztosítása érdekében kötelesek megőrizni a csendet és nyugalmat
Kérjük vigyázz az értékekre, a váró és az üzlet területén. Ha a Vendég vagy kísérője kárt okoz a tárgyakban, berendezésekben, annak értékét köteles megtéríteni.
Kérjük, ügyelj a tisztaságra! Üzletünkben tilos morzsálódó, vagy egyéb módon szennyező, valamint erősen illatozó ételek és italok, fagylalt fogyasztása, valamint a dohányzás.
Szolgáltatásaink igénybevételéhez célszerű 5-10 perccel a kezelés megkezdése előtt érkezni. Késés esetén a késési idővel csökken a kezelési idő, a többi vendég időpontjának betartása érdekében. A kezelés időpontja a szolgáltatás kezdési időpontját jelenti. Korábban érkezés esetén, a váró helyiségben van lehetőség leülni. A kényelmesebb várakozás biztosítása érdekében ingyenes WIFI-vel, mobiltelefon töltési lehetőséggel, víz- kávé-tea fogyasztási lehetőséggel várunk. Minden kezelésnek előre meghatározott időkerete van és egymás után következnek a vendégek, így nincs lehetőség a csúszás behozására. Amennyiben már látható a késés lehetősége, akkor kérünk mindenkit, hogy mihamarabb jelezze felénk. Ha túl nagy a késés és az a következő Vendég időpontját befolyásolná, abban az esetben nem tudjuk elvégezni a szolgáltatást.
A lefoglalt időpontok áthelyezése, lemondása az alábbi szabályok figyelembevételével lehetséges:
- a. Díjmentesen lemondható, áthelyezhető egy időpont, amennyiben az a kezelés előtt több, mint 48 órával történik.
- b. Amennyiben egy időpontot úgy kívánsz lemondani vagy áthelyezni, hogy a kezelés eredeti időpontjáig kevesebb, mint 48 óra van hátra, rendelkezésre állási díj fizetendő, mivel a kérdéses időpontot kizárólag Neked foglaltuk le, de azt kis valószínűséggel tudjuk más vendég számára felhasználni, ezért üzletünket hátrány éri. A rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott, áthelyezett szolgáltatás árának 100% -a. A rendelkezésre állási díj kifizetése után lehetséges új időpontot foglalni.
- c. Amennyiben nem mondod le a kezelést, de nem is jelensz meg, úgy a (b). pont alapján járunk el. Amennyiben nem fizeted ki a rendelkezésre állási díjat, nem foglalhatsz új időpontot és a továbbiakban nem veheted igénybe szalonunk szolgáltatásait.
- d. A lefoglalt időpontok lemondása, áthelyezése elérhetőségeinken – telefonon és online is megtehető.
Felhívjuk kedves figyelmed, hogy üzletünkben minden termék és szolgáltatás azonnal fizetendő, hitelre vásárlási lehetőség nincs. Áraink nem alkuképesek.
Üzletünk sajnos nincs felkészülve gyermekek fogadására. Kérjük, tartsd szem előtt a többi vendég nyugalmát, és kezelésed idejére gondoskodj gyermeked elhelyezéséről! Köszönjük megértésed!
Az egészség számunkra is kulcsfontosságú kérdés! A többi vendég és munkatársaink egészsége érdekében kérjük, csak egészségesen vegyél részt kezeléseinken! Munkatársaink kötelessége, hogy fertőzésgyanús esetekben védőmaszkot használjanak, a vendégre védőmaszkot adjanak, vagy akár a kezelést későbbre halasszák.
Nagyon fontos a higiénia és a szalonban nem megoldott a kisállatok őrzése. Másrészt egészségügyi előírások és az ÁNTSZ szabályzatai nem engedélyezik. Kérjük, hogy ezt tartsd tiszteletben!
Alkohol és kábítószer hatása alatt álló vendégeket nem áll módomban fogadni, kiszolgálni. Dohányzás az egész épület területén Tilos! Ezek megszegése esetén a Vendégnek felszólítást követően haladéktalanul távoznia kell.
Az üzletben az üzemeltető beleegyezése nélkül tilos képi vagy hanganyag készítése, azok engedély nélküli felhasználása.
A házirend bármely pontjának megszegése esetén munkatársaink kötelesek a szabálytalan viselkedés megszüntetését kérni. Amennyiben ez a kérés nem teljesül, a szabálytalankodó személynek el kell hagynia üzletünket, akár a megkezdett szolgáltatás félbeszakításával.
A házirendet az üzemeltető bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja.
Köszönjük, hogy a fentiek betartásával hozzájárulsz a zökkenőmentes és rendezett üzletmenethez, valamint a többi Vendég nyugalmához!
Szolgáltatásaink igénybevételéhez kellemes időtöltést, kikapcsolódást kívánunk!
Tisztelettel: Bellissima Donna Szalon munkatársai
Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!
A házirend szabályai minden személyre vonatkoznak, akik az üzletben tartózkodnak. A szalon etikett, az időpont lefoglalásával a kezelés igénybevételével, automatikusan elfogadásra kerül minden vendég számára!
Vendégeink az üzletben, a zavartalan munka és a többi vendég nyugalmának biztosítása érdekében kötelesek megőrizni a csendet és nyugalmat
Kérjük vigyázz az értékekre, a váró és az üzlet területén. Ha a Vendég vagy kísérője kárt okoz a tárgyakban, berendezésekben, annak értékét köteles megtéríteni.
Kérjük, ügyelj a tisztaságra! Üzletünkben tilos morzsálódó, vagy egyéb módon szennyező, valamint erősen illatozó ételek és italok, fagylalt fogyasztása, valamint a dohányzás.
Szolgáltatásaink igénybevételéhez célszerű 5-10 perccel a kezelés megkezdése előtt érkezni. Késés esetén a késési idővel csökken a kezelési idő, a többi vendég időpontjának betartása érdekében. A kezelés időpontja a szolgáltatás kezdési időpontját jelenti. Korábban érkezés esetén, a váró helyiségben van lehetőség leülni. A kényelmesebb várakozás biztosítása érdekében ingyenes WIFI-vel, mobiltelefon töltési lehetőséggel, víz- kávé-tea fogyasztási lehetőséggel várunk. Minden kezelésnek előre meghatározott időkerete van és egymás után következnek a vendégek, így nincs lehetőség a csúszás behozására. Amennyiben már látható a késés lehetősége, akkor kérünk mindenkit, hogy mihamarabb jelezze felénk. Ha túl nagy a késés és az a következő Vendég időpontját befolyásolná, abban az esetben nem tudjuk elvégezni a szolgáltatást.
A lefoglalt időpontok áthelyezése, lemondása az alábbi szabályok figyelembevételével lehetséges:
- a. Díjmentesen lemondható, áthelyezhető egy időpont, amennyiben az a kezelés előtt több, mint 48 órával történik.
- b. Amennyiben egy időpontot úgy kívánsz lemondani vagy áthelyezni, hogy a kezelés eredeti időpontjáig kevesebb, mint 48 óra van hátra, rendelkezésre állási díj fizetendő, mivel a kérdéses időpontot kizárólag Neked foglaltuk le, de azt kis valószínűséggel tudjuk más vendég számára felhasználni, ezért üzletünket hátrány éri. A rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott, áthelyezett szolgáltatás árának 100% -a. A rendelkezésre állási díj kifizetése után lehetséges új időpontot foglalni.
- c. Amennyiben nem mondod le a kezelést, de nem is jelensz meg, úgy a (b). pont alapján járunk el. Amennyiben nem fizeted ki a rendelkezésre állási díjat, nem foglalhatsz új időpontot és a továbbiakban nem veheted igénybe szalonunk szolgáltatásait.
- d. A lefoglalt időpontok lemondása, áthelyezése elérhetőségeinken – telefonon és online is megtehető.
Felhívjuk kedves figyelmed, hogy üzletünkben minden termék és szolgáltatás azonnal fizetendő, hitelre vásárlási lehetőség nincs. Áraink nem alkuképesek.
Üzletünk sajnos nincs felkészülve gyermekek fogadására. Kérjük, tartsd szem előtt a többi vendég nyugalmát, és kezelésed idejére gondoskodj gyermeked elhelyezéséről! Köszönjük megértésed!
Az egészség számunkra is kulcsfontosságú kérdés! A többi vendég és munkatársaink egészsége érdekében kérjük, csak egészségesen vegyél részt kezeléseinken! Munkatársaink kötelessége, hogy fertőzésgyanús esetekben védőmaszkot használjanak, a vendégre védőmaszkot adjanak, vagy akár a kezelést későbbre halasszák.
Nagyon fontos a higiénia és a szalonban nem megoldott a kisállatok őrzése. Másrészt egészségügyi előírások és az ÁNTSZ szabályzatai nem engedélyezik. Kérjük, hogy ezt tartsd tiszteletben!
Alkohol és kábítószer hatása alatt álló vendégeket nem áll módomban fogadni, kiszolgálni. Dohányzás az egész épület területén Tilos! Ezek megszegése esetén a Vendégnek felszólítást követően haladéktalanul távoznia kell.
Az üzletben az üzemeltető beleegyezése nélkül tilos képi vagy hanganyag készítése, azok engedély nélküli felhasználása.
A házirend bármely pontjának megszegése esetén munkatársaink kötelesek a szabálytalan viselkedés megszüntetését kérni. Amennyiben ez a kérés nem teljesül, a szabálytalankodó személynek el kell hagynia üzletünket, akár a megkezdett szolgáltatás félbeszakításával.
A házirendet az üzemeltető bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja.
Köszönjük, hogy a fentiek betartásával hozzájárulsz a zökkenőmentes és rendezett üzletmenethez, valamint a többi Vendég nyugalmához!
Szolgáltatásaink igénybevételéhez kellemes időtöltést, kikapcsolódást kívánunk!
Tisztelettel: Bellissima Donna Szalon munkatársai
Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!